Thursday 21 February 2013

si cute ni punye angkara

 bile terpandang benda alah ni mule lah teringat kat adik aku yang sorg ni... 
ni lah beda alah yg cumil 2....apam polkadot
dh lah sedap,lmbut, gebu...uihhh...
i like it
tp fillingi kelapa k..aku xberapa nk gemar kalu filling dia yg lain2
nilah adik aku yg suke sgt buat apam ni...
aku selalu buli dia...lw nk mkn pape aku order je kt dia..hehehe
dia pn xbyk bunyi...sng idop aku..hahaha
bile aku google2 tgok pic2 apam ni terjumpe lg yg lbih comel
ni lah antara hasil nyer

cumil gler si ladybird n bee ni..
exited aku ase..hahaha

buah2 ni pn cumil gak...cm sedap je kn rupe dia..

haha..angrybird ni...wlwpn senget2 pn still cumil gak
 aku janji dengan adik aku nk blik lg sminggu nk wt bnda alah ni same2...teruja rase...xsabo...
wlwpn umah dekat je tp byk hal yg kne settle so kne lh tggu mase yg free..


No comments:

Post a Comment